Mottó

Mondd, szereted az állatokat,
s figyeled őket néhanap:
hogy mit csinálnak, hogyan élnek,
s a maguk nyelvén mit mesélnek?

(Rónay György)



2014. január 20., hétfő

Vörösbeeeegy avagy "téli" visszatekintés 1.

Január... Új év, új remények... Lássuk a visszatekintés első bejegyzését...

Én is reménykedtem, hogy az etetővé átépített les, meghozza a régóta áhított fajokat, pillanatokat, így amikor csak tehettem kint voltam, és kattintgattam. Hála Istennek már az első fotózás új faj érkezését, illetve egy régi vágy beteljesülését hozta. Nálam járt a zöldike, és a régóta kergetett nagy kedvencem a vörösbegy... Utóbbi madárka mindig nagyon tetszett, de az erdei itatómnál mindössze egyszer láttam pár másodperc erejéig. Szóval végre ez is összejött, jól indult az év...

De jöjjenek a képek:













A télnek ekkor még nyoma sem volt, ilyen januárra nem is emlékszem. Visszanézve a képeket, azonban jól látszik majd, hogyan romlott az idő... Néhány nappal később már jóval borúsabb hangulatú képeket készítettem, majd két héttel később beköszöntött a tél. Akkor még nem tudtuk, hogy csak két hétig tart majd, és ezzel áthúzza minden ragadozó madaras számításunkat, de így történt, de erről majd a következő bejegyzésekben... Ígérem nem kell majd ennyit várni...

A képekre új logó került, már sokadjára, de a kísérletezgetésnek ezzel vége. Végre elkészült egy teljesen egyedi minta, innentől ez a védjegyem... Köszönet érte Almási Bencének...

Köszönöm, ha olvasol...

6 megjegyzés:

  1. Jó képek születtek, és a logó is tetszik! A Vörösbegyes és az alatta lévő Zöldikés a kedvencem ezek közül. A begy nekem még mumus.

    Ez a tél sokunkat becsapott!
    Jöhet a többi :)

    Üdv.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A begy nekem is mumus volt, de aztán a "télen" az etetőnél sikerült jól megfotóznom. Igyekszem a többivel... Üdv.

      Törlés
  2. Jó kis képek lettek, különösen a kékcinkések (is). A tüskés beszálló nagyon jó ötlet. grat. szia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Robi!! A tüskésből lesz még... más fajokkal is. Sokáig használtam. Szia

      Törlés