Mottó

Mondd, szereted az állatokat,
s figyeled őket néhanap:
hogy mit csinálnak, hogyan élnek,
s a maguk nyelvén mit mesélnek?

(Rónay György)



2013. december 31., kedd

Best of 2013.

Itt az év vége, a nagy összegzések ideje. Bár alapvetően nem szeretem az ilyenkor megszokott, gyakran erőltetettnek tűnő összefoglalásokat vagy fogadalmakat, de néhány gondolat erejéig mégis kitérek erre az évemre.

Sok minden történt velem, de ami a fotózást illeti azt kell mondjam, hogy felemás évet zárok. Sajnos az első félév gyakorlatilag "kattintgatás" nélkül telt, ezután viszont igyekeztem bepótolni a lemaradást, és amikor csak tehettem, mentem és mentem, gyűjtöttem az új képeket, élményeket, amikkel kis tollas barátaim megajándékoztak. Néhány alkalommal új vendégekkel is találkoztam, hogy csak a legnagyobbat, az őzet említsem, mi több új madár fajokat is lencsevégre kaptam...
Összességében nem vagyok elégedetlen, sok szép pillanatot töltöttem a természetben, új fotós barátokat, ismeretségeket szereztem. 

Remélem a jövő év új élményekkel, új madár és állat fajokkal ajándékoz meg, és bízom benne, hogy új terepekre is eljutok majd, amire úgy tűnik komoly esélyem van... Emellett remélem, hogy a karrier terén is előrelépés következik, és a családi élet is boldog, békés, kiegyensúlyozott lesz, ezek mellé már csak a legfontosabb, az egészség kell, és akkor tényleg tökéletes lesz a 2014. év.

De addig is kedves Barátok, Olvasók, íme egy kis összefoglaló a 2013-as évről. 


A képet szándékosan nem kicsinyítettem le, teljes méretben letölthető, így akár háttérképként is használható, töltsétek le minél többen.

Ebben a hónapban, nem választok külön hónap képét, legyen ez a montázs a decemberi legjobb is egyúttal...

Köszönöm, ha olvasol!!

4 megjegyzés:

  1. Szép lett a montázs. Boldog új évet kívánok és azt, hogy a terveid váljanak valóra!

    VálaszTörlés
  2. BÚÉK itt is ! Tomi, az élet olyan mint amikor cserkelni megyünk: előre tekintünk, de néha nézni kell magunk mögé is...:) mindig azt kell nézni, honnan jöttél és hová érkeztél...:) Szerintem sokat fejlődtél és még messze a csúcs.. Igazából nem is a szint számít, hanem maga az út...:)
    Hajrá ! Grat , Miki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Miki!!! Jól esik a biztatás és az elismerés, főleg a "Nagyoktól" !! Üdv: Tomi

      Törlés