Mottó

Mondd, szereted az állatokat,
s figyeled őket néhanap:
hogy mit csinálnak, hogyan élnek,
s a maguk nyelvén mit mesélnek?

(Rónay György)



2013. augusztus 5., hétfő

A második menet

Picit megcsúsztam a képek kidolgozásával, ez a bejegyzés még szintén egy júliusi kaland története. A helyszín, a les, és a vendéglátó ugyanaz, mint előző írásomban, de a képek szerintem jobbak lettek, mint múltkor, pedig jóval kevesebb madár volt a tavon azon a forró vasárnapi délutánon.

Amíg mások a vasárnapi ebéd után otthon pihegnek, és igyekeznek nem tudomást venni arról, hogy a hét legszörnyűbb napja következik, addig mi a szokásos vízi túra után a "szauna-lesben", géppel a kézben próbáltunk megfeledkezni az idő e szörnyű tulajdonságáról...

A felhozatal elég gyér volt, de aztán beindult az élet a kis szigeten, jöttek a szokásos arcok a küszvágó csérek, majd a gólyatöcsök.

Egy halas kép:

Majd jöttek szép sorban a jobbnál jobb jelenetek, és végre jókor nyomtam a gombot:






Az ásító gólyatöcs:

Egy, a fajra jellemző keresgélős kép:



Valaki majdnem elaludt:


 Mások folyamatosan keresték a táplálékot:





 És végre, egy régi álmom is teljesült, megjelentek a gulipánok, akikről nem volt még jó képem:








Nagyon jó kis délután volt, érdemes volt inkább a lesben pihegni a vasárnapi ebéd után. Bár szívem szerint minden nap ott sziesztáznék ;)

A következő kaland az erdei itatós lesemnél ért, de erről majd a következő bejegyzésben...

Köszönöm, ha olvasol...

6 megjegyzés:

  1. Ismét jó képek és sztori tőled! Nálam ezek a fajok az álmok :) Bevallom én gulipánt még nem is láttam... Valamikor nekem is össze kellene hozni egy ilyen lest... na majd egyszer!
    Gratulálok!

    Tomi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Nekem a Te zöld küllőd az egyik álmom. :) Ha kell segítség a lessel kapcsolatban szólj. ;) Üdv: Tomi

      Törlés
  2. Nagyszerű fotók, gratulálok Tamás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Endre! A következő bejegyzés egy picivel nagyobb állatról szól majd ;)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszi KB! :D Az első kommented a blogon ;)

      Törlés