Mottó

Mondd, szereted az állatokat,
s figyeled őket néhanap:
hogy mit csinálnak, hogyan élnek,
s a maguk nyelvén mit mesélnek?

(Rónay György)



2013. február 15., péntek

A második találka...

Igyekszem utolérni magam, mert picit le vagyok maradva a dolgaimmal, így a bloggal is, de nem egyszerű mindent összehozni. Nehéz időszak áll mögöttem, és még nehezebb következik, de a fotózás nem maradhat el... 

A február közepe ismét meghozta a havat a Dél-Alföldre, nagy tervekkel és elképzelt mozzanatokkal a fejemben vágtam neki a terepnek, ezúttal is Szalai Károly fotós barátom meghívására. Tudtam, hogy a les szuper, tudtam, hogy ölyvek lesznek, de a Nap hiányzott a múltkori képekről, így ez okozott egy pici izgalmat kisüt-e végre. Szerettem volna, ha sikerül akció képeket, esetleg beszálló ágon ülő madarakat megörökíteni, már csak a neheze volt hátra, imádkozni és jó időben exponálni...








Így teljesüljön minden álmom... Megjött a hely ura, szinte már felismertem, mert már az első alkalommal is megjegyeztem, ő a legkeményebb gyerek itt a mezőn, minden társának nekiment előbb-utóbb.  


A végén felkerült a pont az i-re, az egyik felült a beszállóra és még pózolt is egy picit, közben a Nap is kisütött, szuper!!!



Szuper fotózás volt (ez is)... Köszi Karesz!!

6 megjegyzés:

  1. fajin képek, lehet jövőre csinalok én is egy ragadozós lest!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na az jó lenne, ha akkor már a "környéken" leszek beszállok ;) Csákó!

      Törlés
  2. Szerintem is tényleg jók, sokat dob rajta a háttér, a havazás. Igazi téli képek. Nagyon szeretem az ilyen világosbarna szeműeket. A faágon beülős és az első tetszik legjobban, de a párban repülős is igazi életkép. Szerintem megérte kimenni :) grat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Robi! Tényleg jó volt, nagy élmény az eddigi jól bevált itatós fotózáshoz képest! 2-3 méterre e csodás madaraktól, mindegyik más és más miatt tetszik, egyik se egyforma, sok árnyalat, akár tollazatban, akár szemükben. Üdv: Tomi

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Thanks Linda! Check my other pictures too :D

      Törlés