Mottó

Mondd, szereted az állatokat,
s figyeled őket néhanap:
hogy mit csinálnak, hogyan élnek,
s a maguk nyelvén mit mesélnek?

(Rónay György)



2012. november 30., péntek

Az etető

Az ölyves lesnek helyet adó területet megtalálva azon gondolkodtam, hogy építek még egy rejtekhelyet, ahonnan csak a kis énekeseket lehet fotózni, miközben az etetőről hordják a magot, illetve fürdőznek a téli hidegben... Ki is választottam a helyet, de aztán az ölyves les ásásának hosszú és fárasztó ideje alatt, újabb verzió született meg a fejemben. Miért ne legyen egy helyen a kettő? 

Így a les jobb oldala elé egy etetőt is elhelyeztem, kifejezetten a kis madarak és fakopáncsok számára. Remélem ezzel minimálisra csökkentettem annak esélyét, hogy a mínuszokban való ücsörgés után esetleg kép nélkül térek vissza a fagyos téli hidegből a meleg szobába...





Remélem a madaras képek sem maradnak el, jövő héten - hosszú idő után - végre érdemi fotózás következik...

Jó olvasgatást!

3 megjegyzés:

  1. Innen biztos remek fotók készülnek majd. A második fotón nagyon szépek az elmosódott őszi fák. Remek lesz ez a háttér. A fenyő beszállóág is nagyon látványos. Sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. Hát remélem én is, nagyon sokat dolgoztam vele. Remélem hamarosan képekkel is szolgálhatok! Ha tetszik az oldal iratkozz fel... Üdvözlettel: Tamás

    VálaszTörlés
  3. Tomi, sztem várj egy kicsit a költözéssel, meg kell hogy találják a madarak a helyet. Esetleg ha nyílt terepen van, tedd közelebb a bokrokhoz ha nem nagy meló, mert félnek kijönni a nyílt terepre. Mindenképp etess a földre is (almát is szotyit is kukoricát is) , mert sok faj onnan szeret enni valamiért. Csinálj kis féltetőt hogy ne ázzon a földön lévő kaja, vagy tedd az etető alá. Remélem hamarosan megtámadnak a madarak..:)

    VálaszTörlés