Mottó

Mondd, szereted az állatokat,
s figyeled őket néhanap:
hogy mit csinálnak, hogyan élnek,
s a maguk nyelvén mit mesélnek?

(Rónay György)



2012. szeptember 30., vasárnap

A hónap képe

A szeptember nem elsősorban a fotózásról szólt, egy alkalommal jártam a lesnél, viszont az a nap nagyon erős volt... Rengeteg madár kereste a vizet a szokatlanul meleg időben.

A hónap idei választása címermadaramra esett... Ritkán látott produkcióval örvendeztetett meg, ha a képet nézem mindig valami király jut eszembe, mint aki hátravágja palástját tudva, hogy ő a király...

Így van ez karvaly barátommal is, a les környékén tényleg ő a király... Ő tőle retteg minden énekes, minden egyéb apróság...


Köszönöm, ha olvasol...

2 megjegyzés:

  1. A BPH-n már kivesézték Őfenségét,tudjuk,miért lett szűk!De oda se neki!Idővel minden a helyére kerül.Én több mint egy évet variáltam,és néha sírtam,a háttérben lévő beszálló által kettévágott háttér miatt!
    Nekem tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Gábor! Nem adom fel, idén nagyon odaszokott, hátha jövőre sem lesz ez másképp... Örülök ha tetszik. Üdv: T

    VálaszTörlés