Mottó

Mondd, szereted az állatokat,
s figyeled őket néhanap:
hogy mit csinálnak, hogyan élnek,
s a maguk nyelvén mit mesélnek?

(Rónay György)



2012. augusztus 17., péntek

Balatoni pillanatok

Az idei augusztus első felét ismét a Balatonon tölthettem, és ha már ott voltam természetesen a gépet sem hagytam itthon. A tavalyi forgalomra visszaemlékezve bizakodva tértem vissza, reméltem, hogy sikerül a madarak közelébe férkőznöm. Minden jól is indult, de hamar bebizonyosodott, hogy a sok fürdőző meghiúsítja e vágyaimat, pedig adott lett volna minden: szép napos idő, alacsony, már-már tocsogós víz, jó kis rejtekhelyek... Ha nem megy így akkor megy úgy, marad a jól bevált cserkelés... Sikerült néhány röpképet és tájképet csinálni, de összességében sikerülhetett volna jobban is. Azért nem vagyok teljesen elégedetlen, hiszen régi vágyam volt sárgalábú sirályt fotózni, és ez összejött...
Az idei nyár története azonban nem lenne teljes a nyaraló őrzője, a kis mókus nélkül, aki az egyik reggel, látványosan félálomban került a gépem elé, így néhány kockát sikerült készíteni róla. Jövőre később megyek, addig is viszlát kis mókus, viszlát Balaton...









 Jó olvasgatást kívánok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése