Mottó

Mondd, szereted az állatokat,
s figyeled őket néhanap:
hogy mit csinálnak, hogyan élnek,
s a maguk nyelvén mit mesélnek?

(Rónay György)



2012. augusztus 31., péntek

A hónap képe

Összegezve a hónapot és a fotózással eltöltött időt, előzetesen kiegyeztem volna egy hasonlóval...Sok szép pillanattal lettem gazdagabb... Bebizonyosodott, hogy az itató még mindig tuti hely, úgyhogy a legjobbnak vélt képet illetve képeket is innen választottam.
Sokat töprengtem, hiszen több képhez is fűződik történet, több kép is különlegesebb számomra, úgyhogy úgy gondoltam két kategória is lesz ebben a hónapban...

Az egyik kategória a "Madarak", állandó kedvenceim, közöttük pedig mindenképp az új "fellépő" érdemli a kiemelést. Sosem járt még nálam a fitiszfüzike...

  
A másik kategória az "Emlősök". A kis vörös mókus, vagy más néven európai mókus egész délutános játéka nem maradhat említés nélkül, a legjobb képeim készültek a fajról...


Köszönöm ha olvasol...

2 megjegyzés:

  1. Irigylem a füzikét, léci küld el hozzám

    VálaszTörlés
  2. Szia Karesz! Nem küldöm, majd lefotózod Te nálam... hátha jön... Jöv hétvége?

    VálaszTörlés