Mottó

Mondd, szereted az állatokat,
s figyeled őket néhanap:
hogy mit csinálnak, hogyan élnek,
s a maguk nyelvén mit mesélnek?

(Rónay György)



2012. július 15., vasárnap

Új terepen...

Igen... új terepre merészkedtem, egyrészt azért mert az itatós lesem picit megsérült és a helyrehozatal még várat magára, másrészt azért, mert a világháló új fotós barátokkal hozott össze... Volt szerencsém megismerkedni két szegedi "kollégával" Balla Tihamérrel és Szalai Karcsival, akik hasonlóan elszántak és fanatikusak mint én. Azt gondolom, hogy akik látogatják a madárfotós oldalakat már találkoztak e két névvel és azokkal a gyönyörű felvételekkel, melyek az Ő gépeikből "kerültek elő". Tovább épül a Szeged környéki fotós közösség. Hasznos ez azért is, mert tapasztalatot lehet cserélni, új trükköket lehet ellesni egymástól, és nem utolsó sorban új terepeket is fel lehet fedezni, hiszen mindenki más és más felé próbálkozik, más és más módon próbál a madarak közelébe férkőzni...

Így jutottam el még május végén Balla Tihi vezetésével Szalai Karcsi lesébe, ahol új fajokkal találkozhattam, és hatalmas élménnyel gazdagodtam. Ezúton is köszönet érte!

Készült néhány fotó is, melyeket csak a dokumentálás kedvéért osztok meg kedves olvasóimmal. A nagyobb távolság miatt komolyabb képkivágással lettek feldolgozva, így a minőséggel nem vagyok elégedett, de mivel ilyen madarak még nem kerültek objektívem elé, és így a blogba sem, mégiscsak megmutatok néhány képet...





A következő bejegyzésem egy új projektről szól majd, de addig is jó olvasgatást kívánok...
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése